Multiconsult Tirsdagsseilas 29.08- Skjersholmane

Postet av Stord Seilforening den 28. Aug 2023

Vestre kant av moloen ved Sunnhordland Sjøsportsenter fungerer som overrettmerke for start- og mållinje.

Start fra østsiden. Avstand fra moloen skal ikke overstige 200 meter

Løpet går videre forbi Hestholmen om barbord, deretter Storaskjer om barbord og tilbake til start-/mållinje. Målgang med seiling fra vest.

GPS tid og ein tek målgang sjøl og sender til Knut-Ove Eidsnes, 97059019

Årsmøte 29.03.23

Postet av Stord Seilforening den 20. Mar 2023

Årsmøte holdes kl 18.30 i Wartsilabygget. Velkommen!

Båtplasser til leige ved Skottabergkaien

Postet av Stord Seilforening den 22. Jan 2023

Mot slutten av februar kjem endeleg dei nye bryggene på plass på Leirvik.

Seilforeninga får då i overkant av 20 båtplasser til utleige.Ilag med lager for joller og brett samt klubbhus i Thiisafabrikken vegg i vegg med Redningsselskapet, blir dette ein eineståande plass for alle med interesse for sjø- og segling!

Utleigeplassane har kapasitet til båtar opp til 45 fot. Prisen er sett til 3000 pr. meter (lysopning) i året for kvar meter bredde. 0,5 meter tillegg ved behov for 10 meter uterigger.

Send dm her til Stord Seilforening Promo eller til stordseilforening@gmail.com og oppgi antall fot og bredde på din båt for å sikre plass.

Styret Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Tirsdagsseilas Leirvik 27.9. 2022

Postet av Stord Seilforening den 26. Sep 2022

Start på Vikafle (Leirvik) kl. 18.00:

Start-/mållinje er stake i sjø overett med Storddøra. Løpet går rundt Hidle (om styrbord) og tilbake.

Husk å meld tidspunkt for målpassering til Erling Tyse etter endt seilas: Messenger / 99 27 22 14

Tirsdagsregatta 20.09 2022, kl. 18.00

Postet av Stord Seilforening den 20. Sep 2022

NB! Start flyttes fra Leirvik til Skjærsholmane pga vindforhold

Start fra østsiden. Avstand fra moloen skal ikke overstige 200 meter

Løpet går videre forbi Hestholmflu (om styrbord), deretter Otterøya og Klasen (om styrbord) og så tilbake til start-/mållinje. Målgang med seiling fra vest.

Tidspunkt for målpassering sendes til Erling etter endt seilas på messenger eller tlf. 99 27 22 14