Stord Seilforening i Leirvik sentrum

Postet av Stord Seilforening den 7. Mai 2021

Stord Seilforening har no etablert seg i Leirvik sentrum etter at planane på Skjersholmane vart skrinlagt pga økonomi.

Flytting skjedde i forrige veke og alt ligg no klart til sesongstart fra nye lokaler i Thiisafabrikken ved gjestehavna.

Liv og røre!

Fra no av vil jolle og brett-trening foregå på Vikafle og me håpar mange vil stikke innom oss i Thissafabrikken for ein koppkaffi og nokre skrøner:)

Det vil bli treninger mandager, onsdager og torsdager, i tillegg planlegg me open dag annakvar søndag der det vert litt kaffi og vafler og muligheter for litt seiling/SUP mv. Me kjem tilbake med oppstart for dette!

Har du arbeidslyst er det berre å følge med på sidene så vil det dukke opp dugnader og det trengs også alltid fleire hender på treningane om du har tid og lyst!

Sist, men ikkje minst har du eller kjenner du nokon som vil prøve seiling så ta kontakt, her er muligheter både for jolle, brett og storbåt seiling!