Stord verft 4°C
yr.no

Saksinfo til ekstraordinært årsmøte onsdag 14. juni

Info til årsmøte:

Hovedpoenget med ekstra årsmøte no er behovet for investering i sjøsettingsrampe, dette må skje før hovedinvesteringen kjem i 2018. Her har me pt kun eit tilbud på 88.000 som me syns er for dyrt, målet er å ha eit vesentlig lavere tilbud til årsmøte, om ikkje må me sette ein limit det stemmes over til dette. Utan rampe er det ikkje mulig å flytte aktiviteten vår ut til Skjersholmane i år.

I ekstraordinært årsmøte tar me også opp midlertidig leigeavtale med Fronta, fram til endelig avtale kan gjerast. Avtalen publiseres ikkje offentlig, men interesserte som vil sjå denne i forkant bes ta kontakt med Leiar, John Bjordal på 91 68 95 93 så vil dei få innsyn. Avtalen vises sjølvsagt i sin heilhet på møte.

Dette er ein avtale som i praksis er ein dugnadsavtale der SSF vil få 20% av inntektene med minimal risiko. Styret er omforent om avtalen, dette er egentlig dagleg drift og treng derfor ikkje være del av eit årsmøte, men me ynskjer å informere om arbeidet og det er naturlig å stemme over dette for å ha foreningen med i det videre arbeidet når me likevel må ha eit møte for å stemme over innkjøp av sjøsettingsrampe.

Velkommen og me minner om at det berre er betalande medlemmer som har stemmerett!